maandag 27 november 2017

Tom Bow kleurseltjes

Hallo allemaal,

Ben natuurlijk weer druk aan het kaarten maken voor aanstaande zaterdag
dan geef ik een workshop op de Creatieve markt  die Leonies Hobbyshop 
op poten heeft gezet, maar liefst 50 tafels met demo's, verkoop, inspiratie en 
nog veel meer. 
Ik zit dan in de winkel met de worskhop maar ook met wat voorbeelden van
de december collectie van Marianne Design.

Tussen alles drukke dingen door had ik ook even tijd om met mijn
nieuwe Tom Bom Dual Brush Pens te gaan kleuren tjonge zeg wat hebben die 
veel pigment!

Die bovenaan staat maakte ik het laatst en de onderste was mijn allereerste

 HT1624 Hetty’s Santa Clauses
HT1625 Hetty’s Christmas Village
PK9150 Winter dreams
Ingekleurd met TomBow Dual Brush pens
Maar 3 kleuren gebruikt 312 Holly Green, N45 Cool gray 10 en 850 Flesh


 HT1624 Hetty’s Santa Clauses
KJ1719 Karin Joan’s Christmas song
Ingekleurd met TomBow Dual Brush pens
en Spica pennen

 HT1624 Hetty’s Santa Clauses
HT1625 Hetty’s Christmas Village
Ingekleurd met TomBow Dual Brush pens
en Spica pennen



DF3427 Designfolder Extra Little stars
HT1624 Hettty’s Santa Clauses
Allereerste ervaring met TomBow dual Brush  Pens… ik ben gelijk fan!



5 opmerkingen :

Crealientje zei

Wat een leuke kerstkaartjes!
Prachtig ingekleurd met je nieuwe brush pens.
Je bent duidelijk enthousiast.
Kunnen wij ook genieten.😊
De kerstmannetjes zijn super cute.
Fijne dag en lieve groetjes Crealientje.

martina's kaartjes zei

jij hebt ook niet stilgezeten ! leuke reeks kaartjes
grtjs,martina
x

Gonny zei

Hoi Anja
Lekker bezig hoor.vind ze allemaal weer heel leuk en mooi .
Je ben er maa druk mee.
Gr v Gonny

Petra L zei

Oh Anja, wat zijn ze leuk. Wil je mijn adres hebben om er een te sturen? (geintje al mag je er natuurlijk altijd wel eentje sturen). Ik vind ze superleuk.


Lieve groet, Petra

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat een geweldig leuke kaarten! Groetjes Betha