zondag 9 juli 2017

Distress Oxide

Hallo allemaal,

Ja hoor daar ben ik alweer maar ik had gisteren de nieuwe Distress Oxide kleurtjes
gehaald bij Doe@ding  en wilde er s'avonds gelijk even mee spelen.

Craft sheet op bureau sprayflesje water, oxide, tag en heatttool en proberen maar.

Wat een leuk gezicht zoals die inkt op het water gaat reageren deze tags zijn gewoon
diverse laagjes distress oxide over elkaar heen  steeds tussendoor drogen met de heattool en de tag weer op de inkt met waterop het craftsheet drukken  en de mooiste soms grillige vormen komen zo te voorschijn.
Een tag werd niet zo mooi die maakte ik niet af maar deze twee vond ik zelf wel mooi
geworden dus die laat ik dan ook gelijk maar zijn.

Tag Tim Holz Alterations Movers & shapers 656938
Diverse kleuren Distress Oxide
CS0988 Clear stamp Mandala
CS0989 Clear stamp Dreamcatcher sentiments
Pailletjes



Groetjes van Anja

5 opmerkingen :

Judith zei

Heel erg mooi Anja.
Groetjes van Judith

Crealientje zei

Prachtige tags!
Mooie stempels gebruikt.
Achtergronden zijn super.
Groetjes Crealientje.

Gina zei

Superleuk gemaakt Anja ! Groetjes, Gina

Judith Thoonen zei

Wat leuk zijn ze weer geworden Anja!
Grt van Judith

Betha Horsmeier-Bouter zei

Leuk deze tags. Ik vind de Oxide prachtig! Groetjes Betha