vrijdag 12 mei 2017

Onder water......

Hallo allemaal,

Ja in de onderwaterwereld kom je ook van alles tegen zelfs zeemeerminnen!!

Kijk maar door de patrijspoort.....


Craftable CR1405 Nautical rope
Craftable CR1406 Coral
Craftable CR1407 Scallop
Creatable LR0417 Porthole
Creatable LR0418 Ropes
Creatable LR0419 Scroll
HT1618 Clear Stamp Hetty’s Fish in the water
HT1619 Clear stamp Hetty’s Mermeaids
HT1620 Clear stamp Hetty’s Underwater
EC0144 Clear stamp Eline’s Buitenuis
PB7052 Pretty Papers Bloc Eline’s Ocean
Op de porthole zit Aged marine embossing enamel van Stampendous!
Ingekleurd met Copic Markers


Deze en nog een paar anders "stempelkaarten" 
zijn morgen ook te zien op mijn  demo
bij het 5 jarig bestaan van


5 opmerkingen :

Crealientje zei

Schattig kaartje!
Zal de meermin nog een zoen krijgen van de vis!!!!
Vast wel en dan word het een hele mooie meerman :)hihihi.
Fijn weekend, Crealientje.

martina's kaartjes zei

ha, helemaal leuk !
grtjs,martina
x

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuke kaart Anja! Groetjes Betha

Kaartenkraam zei

Leuk kaartje en wat is de patrijspoort mooi van kleur! Ik heb gegoogeld op Aged marine embossing enamel van Stampendous maar dat ziet er heel anders uit, dat is kobaltblauw, heb je het misschien gemengd met een andere kleur? En mag ik vragen waar je het hebt gekocht?

groetjes van Ank

Anja Zom zei

Beste Ank,

Ik dacht echt dat het die poeder was en of ik er iets anders bij gebruikt heb... sorry ik weet het echt niet meer ik had deze nog kant en klaar liggen van toen hij net uit was heb er toen verschillende gemaakt en deze was blijven liggen en nu kwam hij weer van pas.

Groetjes van Anja