zaterdag 6 mei 2017

Ballerina...

Hallo allemaal,

Als deze kaart op mijn blog verschijnt zit ik op datzelfde moment al bij 
de Hobbyhoeve in Hoeven om een demo te geven
met de april en mei collectie van Mariannedesign.

Uiteraard weer met van alles en nog wat zoals jullie van me gewend zijn.
Stempelkaartjes, vrolijke kaartjes, mooie romantische kaartjes..
kortom... er is echt veel te zien en.. je kunt me al je hobbyvragen stellen
kan ik het uitleggen of voordoen zal ik dat ook zeker wel doen.

Ik vind echt veel dingen leuk om te doen zoals deze kaart met die
leuke ballerina plaatjes en malletjes.


Collectable COL1323 set flowers
Creatable LR0466 Ballet Shoes
Creatable LR0468 Balletdress
Creatable LR0468 Anja’s Triangle
VK9558 Knipvel Ballerina
PK9143 Pretty papers Bloc English Rose


Misschien tot zo bij Erna!!
Groetjes van Anja




3 opmerkingen :

Suzan zei

Prachtig kaartje Anja!
Groetjes Suzan

Betha Horsmeier-Bouter zei

Superleuke kaart Anja, heel veel plezier vandaag. Groetjes Betha

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is deze geworden !
grtjs martina
x